onsdag 8 september 2010

Fler utmaningar

Jag verkligen älskar utmaningar, de får mig extremt motiverad.

PEÅ har tidigare har utmanat mig i följande 7 dicipliner fram till årsskiftet.

Fettprocent
Midjemått
Vikt
Storlek biceps
Storlek bröst
Antal Chins
Antal armhävningar
Förutom chins och armhävningar är det procentuell utveckling som gäller.

För att jämna ut det hela utmanade jag idag Peå på följande 7 dicipliner.

25/10 Löpning 10km start Liljeholmsbron bort till Danvikstullsbron och tillbaks.
27/10 Löpning 5km Start Liljeholmsbron bort till Danvikstullsbron.
28/2-2011 Vasaloppet öppet spår
20/3-2011 Löpning 5,7km Två sjöar runt
29/6-2011 Cykling Tempo 20km,
10/7-2011 Vansbrosimningen
6/8-2011 Järnmannen Kalmar, alt Köpenhamn


Utöver detta bildade jag precis lag med Jörgen Stenquist på nästa års Ö till Ö, blir nog den tuffaste utmaningen av dom alla.

Någon mer som har någon utmaning på lut?

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar