fredag 10 september 2010

Tatueringar del 1

Jag har fått frågor om mina tatueringar så jag tänkte presentera dem en efter en med den äldsta först.

Min absolut äldsta tatuering finns inte mer, men jag har en gammal bild på den. Det var en fågel med en blomma i munnen som satt på vänster överarm och gjordes av Doc Forest 1983. Förklaring till vart den tagit vägen presenteras längre fram, ni får hålla Er till tåls.



När man väl börjat tatuera sig blir det som ett gift, man planerar hela tiden på nästa. Jag har några som jag från och till varit sugen på. Bl.a. denna från filmen Flykten från New York sittandes på Snake Plisken, vad tycks?




Någon av Er som har någon tatuering som Ni vill att jag tar med i bloggen. Maila bild och förklarande text till info@krutgubben.net så publicerar jag det.

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar