torsdag 2 september 2010

Godis- och kaklöftet - dag 1

Idag är första dagen i mitt nya nyttigare liv utan godis, kakor, läsk och allt annat som innehåller raffinerat socker.

Deltagare nr. 46 kom till efter följande meddelande från en mamma.
Tack för tipsen! Det här kommer att gå bra :)
Igår fick jag min dotter på 9 år att haka på. 2 månader har hon lovat, det kommer nog att bli tufft för hon är en riktig sockerråtta.

Därefter har ytterligare 2 anmält sig så nu är vi 48st

Passa på och att mäta midjemåttet och kolla vikten, gör sedan veckovisa avstämningar, jag lovar att Ni kommer se resultat ganska snabbt. Själv förlorade jag 7cm runt midjan och 7kg under dom 40dagar jag testade i höstas. Ok jag skippade kolhydrater nästan helt, vilket Ni ska vara försiktiga med, men resultaten kommer det kan jag garantera. Den som kommer bli surast är nog tandläkaren.

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar