tisdag 27 juli 2010

Dag 30 av 32 på fokus Järnmannen

Hade ställt klockan på kl. 05:01 som vanligt då jag hade tänkt åka in till stan och ta en långpromenad på morgonkvisten. Snoozade fram till kl. 06:53, åkte jag till OK köpte en Ciabatta och ostskivor i 2-pack, mycket godare, mycket billigare än dom färdigbredda smörgåsarna jag köpt tidigare.

Kom till jobbet kl. 07:50 och gjorde dom vanliga morgonrutinerna och efter 40min frågade jag mig själv, vad gör jag nu? Började sortera papper och kolla så jag inte glömt något som borde vara gjort.

Lunchtajm,åkte till Zinkensdamm och parkerade bilen, käkade långlunch på Thaibuffén på hörnet.




Åt nog lite för mycket som man ofta gör när det är buffé.





Tog sedan en långpromenad på söder för att bli av med det dåliga samvetet för allt svullandet på lunchen.

Efter jobbet åkte jag hem och relaxade i solstolen med fötterna i ett fotbad, klippte tårna och r….. benen som respekt för sporten vi håller på med.




När Stina kom hem var det födelsedagsfirande, då hon fyller 30+ idag. En av presenterna var en ångbåtstur på s/s Blidösund nu ikväll med 3-rätters middag och livemusik med Mats Ronander.



Träningsmässigt var det vilodag idag precis som i ramsan.

Tisdag gör jag ingenting ingenting ingenting

Onsdag gör jag vad jag vill.

Torsdag sitter jag i lotus för att få fokus.

Fredag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Lördag stundar tävling till.

Söndag går jag som på moln, moln, moln med ett leende som räcker ett år år år

och så är veckan slut,
snipp, snapp, snut.

26 dagar kvar till Godis- och kaklöfte startar den 23/8, sympatisörer sökes som vill vara med. Jag kommer hålla på i 700 dagar så man kan hoppa med allteftersom. Min förhoppning är att vi blir några stycken så vi kan stötta och ge varandra tips på bra alternativ. Presenterar deltagare och regelverk på hemsidan http://www.krutgubben.net/Godis.htm

Dag 30 av 32 på fokus Järnmannen avklarad, nu bara 3 dagar kvar.

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar