lördag 24 juli 2010

Dag 5 av 32 på fokus Järnmannen

Så blev det då fredag och en välbehövlig vilodag för mig. Har fått bra träning i veckan så känns det är med riktigt gott samvete jag fick mig en sovmorgon imorse. Blev inte så lång som jag tänkt mig. Är av någon konstig anledning alltid så pigg när jag väl får sova!



Åkte över till Else idag på lunchen och fick en välbehövlig massage av mina ben, då jag haft en del problem med mina vader.

Efter jobbet blev det en liten sväng ner till sjön och en stunds bad. För att inte anstränga mig med simning så tog jag med mig en luftmadrass som jag flöt omkring på, sköööönt.

Sitter nu i soffan och kollar kartor. Har en grym träningshelg inplanerad, blir allt som jag tänkt borde jag få ihop 4-5km simning, 200-250km cykling och 40-50km löpning.



Sedan är helgen slut och en ny arbetsvecka väntar, jobbar hela juli så semestern känns väldigt avlägsen, men den som väntar på något gott....

Dagens tema: Återhämtning och uppladdning.

Dag 5 av 32 på fokus Järnmannen avklarad, nu bara 28 dagar kvar.

Behöver Er hjälp med att definiera vältränad, de förslag som inkommer samlas på denna sida http://www.krutgubben.net/definitioner.htm

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar